|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:37, 07 Sie 2009 Temat postu: Jak ograniczyć spalanie w SR 50 ? |
|
|
Witam!
Jestem tutaj nowy i chcialbym Was prosic o pomoc...
Mam Simsona SR 50 z 89' rocznika.
Na 20 lat jeszcze się trzyma
Pare latek stał w szopie u wujka ..
Namówilem go i motorek znalazl sie u mnie ;D
W chwili gdy do odebralem ,poprostu wyglądal tragicznie ;D i z zewnatrz i w węwnątrz xD ( mam na mysli silnik ,cylinder itd )
Ale odpalil chyba po 4 kopnięciu ;D
Baaaardzo duzo palił ;/
Na zimę wymienilem tlok,pierscienie,simeringi,wszystkie linki ,zakupilem nowe opony ,klosze od kierunkowskazow i jeszcze tam pare rzeczy
I jakos się trzyma ;D
Zakupiony jest nowy cylinder (komplet) za 110zl ;D ktory będe montowal na zime
Jedynymi mankamentami w moim SR 50 są :
-duze spalania paliwa
-tłumik od czasu do czasu poluzowywuje sie z cylindra ;/ (pare razy odpadl xD )
-teraz jakies znowu problemy ze starterem noznym (ale jutro zaspawam i będzie ;D )
Dobra ;D troche opowiedzialem xD
Ale sprawa polega na tym że ..
Wspomnialem ze duzooo palil ( po moich wyliczeniach to ; 5 l na 64 km ;/ ) tragedia ;/
I po wymianie tloka,pierscieni itd ,tak jakby spalanie sie ograniczylo (ale chyba mam jakies schizy xD )
Pozniej wyliczylem ze na 100 km pali niecałe 5 l
Ale teraz znowu to samo ;/
Pali jak smok ;/
Czy możecie mi powiedziec jak mozna ograniczyc spalanie paliwa mojego SR 50 ? blaagam !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkMan44
Bywalec
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wiskitki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:48, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
wyreguluj gaźnik :P i sprawdź jaką masz dysze główną i na jakim masz rowku iglice
Ostatnio zmieniony przez DarkMan44 dnia Pią 21:49, 07 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:52, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
okeey ;D dzięki ;p
jeszcze zebym umial wyregulowac gaznik ;D haha xD
od razu mowie ze umiem to tylko jezdzic xDD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:14, 07 Sie 2009 Temat postu: Re: Jak ograniczyć spalanie w SR 50 ? |
|
|
-teraz jakies znowu problemy ze starterem noznym (ale jutro zaspawam i będzie ;D )
Do czego go chcesz przyspawać? Zastanów sie zanim to zrobisz.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pią 23:43, 07 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Lepiej kup nowy wałek startera, a co do regulacji i ogólnej eksploatacji to kup sobie na początek książkę E. Wernera "Jeżdżę motorowerem simson" biała okładka z czerwonym simem sr50, ja tak samo zaczynałem i dzięki niej nie zadawałem durnych pytań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:13, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
haha xD noo mam tą ksiązke ,mam xD
ale i tak z tego nic nie rozumiem ;D
co do startera to chodzi o to ze np. jak odpalam to poprostu on spada ,bo tam raczej ten wałek jest cos nie tak ;/ ale jak sie zaspawa to poprostu on będzie w jednym miejscu i nie będzie spadal i elegancko będzie sie odpalało ;P
dzisiaj sobota ;D nie mam co robic w domu ;D jednak poczytam tą książke xDD dzięki,dzięki ;p
wiem ze zawsze moge na was liczyc ;D zawsze odpowiecie na moje "durne pytania" xDDD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:39, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nic nie spawaj tylko najpierw zobacz czy nie urwała ci się sprężyna kopnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:50, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ludzie, co am do tego sprężyna??? Przecież mu spada sam kop starter, a nie wałek wylatuje. Wystarczy wałek wymienić albo kopniak jak jest wydarty, a nie spawać. Zanim zaspawasz, to pomyśl co zrobisz jak Ci przyjdzie zdjąć ten kopniak!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:22, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
spokoojnie ;D to jest wszystkoo przemyślane ;D
pomyślalem o tym xD jak trzeba będzie wymienić starter ( chociaz nie będzie trzeba xD ) to sie cos wymysli ;D tzn. mój starszy coś mowil ze jak będzie sie wymieniać starter to sie coś tam zrobi tylko nie doslyszalem ;D i wlasnie nie wiem ;D bo mial jechac rano do goscia zeby to zaspawal ;D ide zobaczyc do garazu czy zaspawal czy nie ,bo wstalem dopiero xD
dobra ,jeszcze nie zaspawal xD moze to i dobrze xD
musze się rozejrzeć za tym wałkiem ...;p
ogierek093 ,jak Ty to zrobiłeś ze Twoj S 51 pali 3 l / 100 km ? ;O ? xD
Ostatnio zmieniony przez piter658 dnia Sob 10:34, 08 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
brozek
Simson Fan
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 860
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: .. z daleka Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:39, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Gosciu wez sprawdź czy Ci paliwo nie spieprza gdzies. przykładowe miejsca:
-łączenie gaźnik-cylinder
-łączenie-korpus-komora pływakowa]
-wylot boczny w gaźniku (zaworek iglicowy sie zacina przez co nie zamyka dopływu co daje efekt dużego "spalania" (więcej ucieka) a wolnego jechania xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:53, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
piter658 napisał: | ogierek093 ,jak Ty to zrobiłeś ze Twoj S 51 pali 3 l / 100 km ? ;O ? xD |
Jeżdżę bardzo wolno, tak do 50km/h i mam wszystko porządnie uszczelnione, nigdzie nie ma prawa cieknąć. Czasem pali więcej, ale nie przekracza 4l/100km.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:23, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wstaw dysze mala, ustaw poziom paliwa, iglice na srodek.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:24, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdzałem . Czysto :P
Jedyne miejsce gdzie ucieka ( ale to tylko np.jak jest pelny bak albo jakies wyboje ) to na mocowaniu siedzenia u góry baku .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 21:50, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Swojego czasu jak jeździłem "dużo" na moim 50ccm (100km dziennie gdzieś), zapieprzałem tyle co fabryka dała, nic nie oszczędzałem, a spalanie wynosiło 2,5 l/100km.
Regulacja, uszczelnienie, itd itp. Do roboty.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piter658
Nowicjusz
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świętokrzyskie ;)) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:14, 08 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
noo w nastepnym tygodniu będe cos dzialal najpozniej pod koniec wakacji wyreguluje,uszczelnie i mysle ze będzie ok
tylko co do tego uszczelnienia :P
mozecie mi powiedziec jakie miejsca we "wnętrznościach" mojego SR 50 mam uszczelnić ? wgl mniej-więcej co kupić,uszczelki czy cos ... zielony jestem ;D nie myslcie ze sam to bd robil xD z kumplem ;D chlopak ma kilka motorkow ,siedzi w tym ;P zna sie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|