|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 10:43, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mex500 napisał: | łukasz przy hamowaniu silnikiem nie pobierasz benzyny...
Przykładowo...jak na wyłączonym zapłonie i biegu pchasz moto ot zużywasz benzyne ? On jest napędzany siłą grawitacji...na biegu jałowym sam musi pracować...
Pozdro |
przeciez to gaźnik a nie wtrysk
wiem tylko ze auta gaźnikowe i na wtrysku jednopunkcie podczas gdy hamujemy silnikiem biorą wiecej paliwa niz hamowanie na luzie
wtrysk wielopunktowy nie pobiera paliwa podczas gdy hamujemy silnikiem
niewiem jak jest z simsonami ale jakby nie pobieral paliwa podczas gdy hamujemy silnikiem to by sam nie jechał 1 biegu bez dodawania gazu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:45, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
A ja z górki jak zjeżdzam to 3 i klepa zawsze można zchamować hehe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 11:20, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mex - wybacz, że to mówię, ale gadasz bzdury Paliwa będzie dostawał tyle co na jałowych obrotach (minimalne położenie przepustnicy). I będzie to miało miejsce w gaźnikach, wtrysku jednopunktowym oraz wielopunktowym. Zrób prosty test. Na włączonym silniku na 2 biegu puść gaz przy 40 km/h. Simek będzie słabo hamował silnikiem - prawda? A teraz zrób to samo tylko jeszcze wyłącz zapłon. Jest różnica? Gdyby nie dostawał wcale paliwa to hamował by tak samo mocno jak przy wyłączonym zapłonie bo nie dochodziło by do wybuchu w cylindrze, bo czego? Chyba nie powietrza A tak to zapłon następuje tylko przy mniejszej ilości mieszanki (takiej która jest potrzebna do utrzymania wolnych obrotów) Drugi dowód : gdy na pierwszym biegu zwolnisz do 5 km/h i puścisz sprzęgło to simek będzie utrzymywał tą prędkość. Gdyby nie dostawał wcale paliwa to zwalniał by tak długo aż silnik by zgasł Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:17, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
to ciekawe że to co pisałem to nie wymyśliłem tylk osłyszałem w tv ;p...z resztą przy spalaniu 2,5 czy 3....wielki sens ma hamowanie silnikiem... Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 13:39, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Zrób prosty test. Na włączonym silniku na 2 biegu puść gaz przy 40 km/h. Simek będzie słabo hamował silnikiem - prawda? |
oli ciekawy jestem jak go rozbujasz do 40km/h na 2 biegu?
mój na 3 biegu ma max 40-45km/h
z tym hamowaniem to jest odczuwalne simson po odpuszczeniu gazu bardzo zwalnia moze to hamowanie służyć zamiast hamulców
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mex500
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lis 2006
Posty: 3149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chrzanów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:49, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
to jakiś kijowy ten twój simson...mój to tyle na dwójce jedzie (każdy,którego miałem szedł 45-50 na 2),na 3 nawet 60 ciut ponad 60....Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BARTI
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 13 Maj 2006
Posty: 2084
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Środa Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 14:16, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
to zupelnie jak u mnie ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 18:29, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mex500 napisał: | to jakiś kijowy ten twój simson...mój to tyle na dwójce jedzie (każdy,którego miałem szedł 45-50 na 2),na 3 nawet 60 ciut ponad 60....Pozdro | jak Ci nie szkoda go tak żyłowac
mój na 3 pojedzie 45km/h a na 4 65km/h
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 19:14, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
lukasz - nie zalamuj mnie. To jest dwusuw - on musi mieć obroty aby pracować...tutaj można dokręcać bez obaw do momentu aż się wkręcać przestanie ja na 2 dochodzę do 47 wg rowerowego licznika i do 60 na trójce Jedynka starcza do 30 Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tonymaster
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:43, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ty mnie łukasz juz dobijasz swoimi wypowiedziami piszesz jak byś miał 10 lat
ja swoim na 3 wbijam przy 45km/h a na 4 przy 55-60 ten twój sim to chyba gorszy od komara jak tak jezdzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:48, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie obrazajcie go tak. Kazdy jezdzi jak chce, nie wiem po co tak piłować simsona na 2-ce czy 3-ce. Owszem moj simek tez dobije do 45 na 2-ce czy do 60 na 3. Ale po co? Moj simson na tyle dobrze sie zbiera że bez problemu agresywnie rusza na 2-ce przy predkosci 20km/h a przy 30 moge wrzucic 3-ke spokojnie. Natomiast jesli zwolnie do 30km/h na 4-ce to tez nie mam potrzeby redukowania zeby jechac szybciej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Czw 20:57, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: | lukasz - nie zalamuj mnie. To jest dwusuw - on musi mieć obroty aby pracować...tutaj można dokręcać bez obaw do momentu aż się wkręcać przestanie ja na 2 dochodzę do 47 wg rowerowego licznika i do 60 na trójce Jedynka starcza do 30 Pozdrawiam |
własnie nie wiem co to da?
piłowanie sima nie daje nic dobrego po za większym spalaniem i okropną głośnością
mój lepiej przyspiesza na średnich obrotach a nie na najwyższych wiec niema sensu tak go pilować
a jak sie nie śpiesze to zmieniam biegi na niskich obrotach silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
remix
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2819
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:18, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
łukasz ty masz zawsze jakieś proglemy ja jeżdże simkiem na maxa i to czy górka czy po równym ile fabryka dała robie zrywy i wszystko co sie da mam simka 10 dni niestety trochu zaczoł się mulić i nie znam przyczyny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:34, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mozna przypiłowac sima , ale nei polecam tego robic cały czas i przeciagac go na max na kazdym biegu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:35, 26 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja najczęściej zmieniam biegi tak 2 przy 20 na godzinę 3 przy 40 jak dla mojego sima to najodpowiedniejszy system przy normalnej jeździe jak chcę poszaleć to cisnę go do większych prędkości a i tak pewnie większość z was biegi zmienia na wyczucie i rzadko patrzy na licznik teraz uważam z prędkością bo docieram więc częściej obserwuje licznik.pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|