|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 1:55, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Co do "dyszy" to się zgodzę z tobą Syzyfie, że że to nie jest dysza, lecz śruba regulacji mieszanki.
Nie zgodzę się jednak z tym, że w książce jest napisane, że śruba ta ma być wykręcona o 3 obroty( zajrzyj na stronę 173 w książce pt ''Jeżdżę motorowerem simson'').
Po drugie czepiasz się błędów użytkowników postów, a sam je popełniasz napisałeś bowiem : ''A dlaczego chcesz wyciągać plombę i regulować śrubą składu mieszanki? Ona powinna być przez producenta ustawiona optymalnie. '' a w drugim poście : "Każdy gaźnik może mieć ją ustawioną inaczej, bo wiadomo, że są rozrzuty w procesie produkcyjnym - po to jest regulacja." ;zauważyłem w tych dwóch postach pewną niezgodność z twojej strony.
Po trzecie nie napisałem czegoś takiego, że pan Kniaź reguluje sam śrubę składu mieszanki w gaźnikach, napisałem: ''Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana'', a przecież każdy wie, że gaźniki są firmy MZA.
Po czwarte nikt nie będzie regulował gaźnika w taki sposób jak to napisałeś: "A tak w ogóle, to regulacja składu mieszanki powinna być robiona przy użyciu analizatora spalin, bo takie zgrube regulacje zapewne powodują, że silnik zanieczyszcza powietrze nadmierną ilością tlenków itp.", bo to jest przesada.
Naprawdę Syzyfie nie mam nic do Ciebie, bo dużo osobom pomogłeś juz na tym forum, ale myślę, że jesteś za bardzo zarozumiały i myślisz, że tylko ty możesz mieć rację . To tyle z mojej strony. Nie obraź się tylko na mnie.
Ostatnio zmieniony przez adriano19921106 dnia Nie 1:59, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:17, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie kłócić się tu !! dobra to jakie będą objawy złej regulacji tej mieszanki ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:37, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Janaszioom - to nie jest kłótnia i nikt się na nikogo nie obraża. Muszę jednak choć skrótowo odpowiedzieć.
1. Trzy obroty - mnie chodziło o ile powinno się wykręcić śrubę przed rozpoczęciem regulacji. Na stronie 173 jest podane ile powinno być po regulacji.
2. Nie ma niezgodności w 2 zdaniach "sprzecznych": regulacja być musi, ale jest to śruba przeznaczona głównie dla producenta a nie użytkownika. Dlatego jest tam plomba.
3. Napisałeś "gaźnik od pana kniazia" a nie gaźnik MZA. Tym samym zasugerowałeś, że p. Kniaź ma coś wspólnego z regulacją sprzedawanych przez siebie gaźników. Drobna różnica, ale dla mnie istotna bo pisząc w taki sposób wywołujesz negatywne nastawienie do tego sprzedawcy.
4. Nikt nie będzie... Cóż, nie wszyscy dbają o środowisko. Ja w każdym razie mam zamiar wysupłać te 10 zł i podjechać na stację diagnostyczną.
5. Na temat swojego rzekomego zarozumialstwa i nieomylności mam zdanie trochę inne, ale masz prawo do swojego. Nie obrażam się, bo nie ma o co
Wracając do tematu...
Janaszioom - ja niestety nie mam doświadczenia aby Ci napisać, jak złe ustawienie tej śruby wpływa konkretnie na pracę silnika. Podejrzewam, że może powodować nieregularną pracę, trudności przy wkręcaniu się na wysokie obroty itp.
Może ktoś bardziej znający temat coś podpowie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:26, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Tak więc wyjaśniliśmy sobie parę spraw.
1. Napisałem 2-2,5, ponieważ Janaszioom chciał się dowiedzieć o ile powinna być ona wykręcona(ustawiona po regulacji).
2. To jednak regulacja być musi-napisałeś, a w pierwszym poście sugerowałeś, że ona powinna być ustawiona przez producenta i nie powinno jej się ruszać i tutaj jest ta niezgodność.
3. Może, w tym zdaniu źle się wyraziłem , bo chodziło mi właśnie o firmę MZA. Do pana Kniazia osobiście nic nie mam, zamawiałem u niego kilka razy i nigdy mnie "nie zrobił w konia".
4. Dobrze jest podjechać na stację diagnostyczną, sam może bym tak zrobił, ale obawiam się, że po tej regulacji simson będzie gorzej chodził niż przed regulacją. Wystarczy bowiem, że simek podczas tej regulacji będzie na dotarciu=więcej leje się oleju do benzyny, tak jak ma to miejsce w twoim przypadku, więc motorek będzie wtedy mocniej kopcił. Albo jak leje się do mieszanki Mixol, albo jakieś słabej klasy oleje to także będzie mocno kopcił. Wtedy ustawienia idą na marne, dobrze będzie wtedy dla środowiska, bo wyregulują na stacji tak aby spalin było jak najmniej, ale dla motorku nie za bardzo. Może wtedy nie trzymać wolnych obrotów, przegrzewać się, słabiej się wkręcać na obroty. Taki jest mój stosunek na temat ustawiania gaźnika z silnikiem dwusuwowym na stacji diagnostycznej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:02, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
dobra gaźnik zrobiłem ale po chwili zapłon walnął
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|