Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nazwa dyszy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:55, 02 Maj 2010    Temat postu:

Co do "dyszy" to się zgodzę z tobą Syzyfie, że że to nie jest dysza, lecz śruba regulacji mieszanki.
Nie zgodzę się jednak z tym, że w książce jest napisane, że śruba ta ma być wykręcona o 3 obroty( zajrzyj na stronę 173 w książce pt ''Jeżdżę motorowerem simson'').
Po drugie czepiasz się błędów użytkowników postów, a sam je popełniasz napisałeś bowiem : ''A dlaczego chcesz wyciągać plombę i regulować śrubą składu mieszanki? Ona powinna być przez producenta ustawiona optymalnie. '' a w drugim poście : "Każdy gaźnik może mieć ją ustawioną inaczej, bo wiadomo, że są rozrzuty w procesie produkcyjnym - po to jest regulacja." ;zauważyłem w tych dwóch postach pewną niezgodność z twojej strony.
Po trzecie nie napisałem czegoś takiego, że pan Kniaź reguluje sam śrubę składu mieszanki w gaźnikach, napisałem: ''Niestety, ale ta dysza pod tą plombą w gaźniku od pana kniazia nie jest dobrze wyregulowana'', a przecież każdy wie, że gaźniki są firmy MZA.
Po czwarte nikt nie będzie regulował gaźnika w taki sposób jak to napisałeś: "A tak w ogóle, to regulacja składu mieszanki powinna być robiona przy użyciu analizatora spalin, bo takie zgrube regulacje zapewne powodują, że silnik zanieczyszcza powietrze nadmierną ilością tlenków itp.", bo to jest przesada.
Naprawdę Syzyfie nie mam nic do Ciebie, bo dużo osobom pomogłeś juz na tym forum, ale myślę, że jesteś za bardzo zarozumiały i myślisz, że tylko ty możesz mieć rację . To tyle z mojej strony. Nie obraź się tylko na mnie.


Ostatnio zmieniony przez adriano19921106 dnia Nie 1:59, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 8:17, 02 Maj 2010    Temat postu:

nie kłócić się tu !! dobra to jakie będą objawy złej regulacji tej mieszanki ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:37, 02 Maj 2010    Temat postu:

Janaszioom - to nie jest kłótnia i nikt się na nikogo nie obraża. Muszę jednak choć skrótowo odpowiedzieć.
1. Trzy obroty - mnie chodziło o ile powinno się wykręcić śrubę przed rozpoczęciem regulacji. Na stronie 173 jest podane ile powinno być po regulacji.
2. Nie ma niezgodności w 2 zdaniach "sprzecznych": regulacja być musi, ale jest to śruba przeznaczona głównie dla producenta a nie użytkownika. Dlatego jest tam plomba.
3. Napisałeś "gaźnik od pana kniazia" a nie gaźnik MZA. Tym samym zasugerowałeś, że p. Kniaź ma coś wspólnego z regulacją sprzedawanych przez siebie gaźników. Drobna różnica, ale dla mnie istotna bo pisząc w taki sposób wywołujesz negatywne nastawienie do tego sprzedawcy.
4. Nikt nie będzie... Cóż, nie wszyscy dbają o środowisko. Ja w każdym razie mam zamiar wysupłać te 10 zł i podjechać na stację diagnostyczną.
5. Na temat swojego rzekomego zarozumialstwa i nieomylności mam zdanie trochę inne, ale masz prawo do swojego. Nie obrażam się, bo nie ma o co Happy

Wracając do tematu...
Janaszioom - ja niestety nie mam doświadczenia aby Ci napisać, jak złe ustawienie tej śruby wpływa konkretnie na pracę silnika. Podejrzewam, że może powodować nieregularną pracę, trudności przy wkręcaniu się na wysokie obroty itp.
Może ktoś bardziej znający temat coś podpowie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adriano19921106
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czerwona Woda
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:26, 02 Maj 2010    Temat postu:

Tak więc wyjaśniliśmy sobie parę spraw.
1. Napisałem 2-2,5, ponieważ Janaszioom chciał się dowiedzieć o ile powinna być ona wykręcona(ustawiona po regulacji).
2. To jednak regulacja być musi-napisałeś, a w pierwszym poście sugerowałeś, że ona powinna być ustawiona przez producenta i nie powinno jej się ruszać i tutaj jest ta niezgodność.
3. Może, w tym zdaniu źle się wyraziłem , bo chodziło mi właśnie o firmę MZA. Do pana Kniazia osobiście nic nie mam, zamawiałem u niego kilka razy i nigdy mnie "nie zrobił w konia".
4. Dobrze jest podjechać na stację diagnostyczną, sam może bym tak zrobił, ale obawiam się, że po tej regulacji simson będzie gorzej chodził niż przed regulacją. Wystarczy bowiem, że simek podczas tej regulacji będzie na dotarciu=więcej leje się oleju do benzyny, tak jak ma to miejsce w twoim przypadku, więc motorek będzie wtedy mocniej kopcił. Albo jak leje się do mieszanki Mixol, albo jakieś słabej klasy oleje to także będzie mocno kopcił. Wtedy ustawienia idą na marne, dobrze będzie wtedy dla środowiska, bo wyregulują na stacji tak aby spalin było jak najmniej, ale dla motorku nie za bardzo. Może wtedy nie trzymać wolnych obrotów, przegrzewać się, słabiej się wkręcać na obroty. Taki jest mój stosunek na temat ustawiania gaźnika z silnikiem dwusuwowym na stacji diagnostycznej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:02, 02 Maj 2010    Temat postu:

dobra gaźnik zrobiłem ale po chwili zapłon walnął
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Simson Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin