|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:52, 28 Mar 2008 Temat postu: Niestety ale musze robić remont silnika. |
|
|
Witam po tym jak dzisaj zdjąłem pokrywe by rozebrałać sprzęgło zobaczyłem że kosz lata na wszystkie strony zdjąłem go i doszłem do tego że łożysko jest rozwalone od kosza sprzęgłowego, więc trzeba rozpołowić silnik. A więc moje pytanie jest następujące co lepiej kupić wiem że napewno musze kupić łożyska a więc mam pytanie kupić SKF czy CBF za 65zł u kniazia. Póżniej czy mam szlifować mojego cylek (mam ddra) czy kupić MZA nowy . W starym cylu mam rozwalony gwint założoną redukcje która odpada. Wiadomo tłok MZA cylek jeżeli nowy to też MZA no i simeringi. TO chyba było by wszystko jeżeli coś przeoczyłem oświećcie mnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:56, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja Ci polecam CBF poźniej szlif DDR a powiedz mi ucieka Ci kompresja przez ten reduktor czy ok jest ? simeringi nowe tłok mza albo od kniazia jak wolisz wszystko od kniazia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gabriel2407
Simson Fan
Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 878
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: Pią 21:56, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
proponowal bym lozyska skf do calego silnika i szlif cylka bo czytam ze masz ddr,pozniej do tego tlok mza i ogien.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:58, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
DDR przeszlifuj na 60 i może daj nową głowicę 60 Albo 50 bedzie miał lepszą kompreche
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MateuszSimsonSR50
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 1515
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:00, 28 Mar 2008 Temat postu: Re: Niestety ale musze robić remont silnika. |
|
|
Karkówa napisał: | W starym cylu mam rozwalony gwint założoną redukcje która odpada. |
jak masz kase to ja bym tego cyla nie zostawiał tylko go wymienil
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:01, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja bym w sumie zostawił bo to DDR jednak a DDR to DDR
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:22, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Karkówa chyba nie musi sie ścigać simsonem, więc polecam jednak wymienić nowy cylinder, MZA to dobre garnki.
Łożysko sprzęgła daj jakies porządne żeby sie nie rozlecialo. Z tych co mowisz dobre sa na pewno skf ale polecałbym tez lozyska FAG
Coz wiecej, tylko wspólczuc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:32, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dzwoniłem do kniazia. Cylinder 1 gat komplet z tłokiem MZA-100zł to jest cyl almotu łozyska SKF-69zł simeringi 16zł głowica 35 i tez właśnie się zastanawiam czy kupowac głowice jak myślicie ??? i czy wymieniać wszystkie łożyska skoro jedno mam wyrąbane?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:37, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
tzn jeśli zmieniasz na 70ccm to musisz a jak nie to zostaw wymień wszystkie będziesz miał święty spokój
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:41, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Jaką masz tą głowice? gwinty ok? Nie uciekała kompresja?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:57, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ja bym głowicy nie zmieniał nawet cylindra bym nie zmieniał. Daj do tokarza albo jakiegoś warsztau zrobią ci ten gwint za grosze a potem zrób szlif. Łożyska najlepiej FAG ale możesz kupic tez SKF bo nie są złe
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simek1998
Simson Fan
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 775
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Pią 23:08, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
z gwintem nic nie zrobią tylko przyspawają redukcje a co do cylka bardziej sie opłaca przeszlifować sam miałem szlifa na 60 <ddr> i jestem zadowolony bo nie puchnie i ma moc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:18, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
od kiedy cylinder puchnie ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:26, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
od zarania dziejów soviet jak kupisz nowy i źle dotrzesz to będzie puchł
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jack
Bywalec
Dołączył: 02 Sty 2008
Posty: 499
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:44, 28 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Cylinder MZA bedzie ok
Do tego uszczelki 10zł
Simeringi
Łozyska skf
Kulki skrzyni biegow (bardzo wazne)
Tarcze i przekladki sprzegla
Kosz sprzegła
Sprezyna startera
i to chyba na tyle przy remoncie A i jeszcze sruby imbusy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|