|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:11, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tyrystor jest tylko na 6V. Były chyba elby na 6V, ale lepiej mieć 12V. Żaróki lepiej dostępne i w ogóle (niedaleko mnie na stacji benzynowej nie było 6V, tylko same 12)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Pon 0:04, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ale Ty jaki masz akumulator na ile 12v??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:00, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz mam 6v, ale wcześniej miałem 12 tyle, że mi się posypał, bo był już stary
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Pon 11:13, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
czekaj to akumulator masz 6v a reszta inst na 12v???tak nie moze byc musisz miec albo wszystko 12v albo wszystko 6v
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:27, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Może ma na 6v.
Nie jestem modem ale temat jest o kierunkach a nie o tym jaki akumulator ma P4V3U
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:06, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Fakt, że lekki off tu powstał, ale trzeba to sprostować, bo ktoś jeszcze uwierzy:
szymusnik napisał: | czekaj to akumulator masz 6v a reszta inst na 12v???tak nie moze byc musisz miec albo wszystko 12v albo wszystko 6v |
To nieprawda. Można mieć aku na 6V, a więc kierunki, klakson, światła postojowe na takie napięcie.
Natomiast światła mijania/drogowe, tylne oraz inst. zapłonową na 6V albo 12V, bo te instalacje są od siebie niezależne.
Z jednym zdaniem się zgodzę :
szymusnik napisał: | ja mam srednia wiedze na ten temat |
Co oczywiście nie znaczy, że ja mam wiedzę dużo większą.
Ale, jak nie jestem na 99% pewien, to przynajmniej siedzę cicho
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Wto 0:26, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Syzyf napisał: |
Natomiast światła mijania/drogowe, tylne oraz inst. zapłonową na 6V albo 12V, bo te instalacje są od siebie niezależne.
|
Niezależne w działaniu a i owszem, a wspólna masa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 8:53, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
"Instalacje są od siebie niezależne" to oczywiście skrót myślowy.
Mój wpis był na temat tego, czy mogą być składniki instalacji o różnych napięciach (mogą) a nie na temat budowy instalacji i jej połączeń.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymusnik
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Humniska
|
Wysłany: Wto 11:35, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
no to sie mylilem chcialem pomoc to najwyzej wy doradzcie koledze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:34, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra nie kłóćcie się. Ja mam wszystko 6V i dopiero będę przerabiał. Post pył o tym, jak założyć te kierunki, a nie kłócić się o to, czy można mieć na raz 6 i 12V
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:27, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Sam mam pytanie. Chcę przerobić z 6V platynkowca na 12V. I mam pytanie: jak zamontować zamiast tyrystora ten mostek prostowniczy??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Murarz
KIEROWNIK
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 1466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:26, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ej to ktoś mi odpowie czy mam założyć nowy post??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:57, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nawołujesz do tego, żeby trzymać się tematu a sam robisz OT
Mostek podłączasz wg schematu do takiej instalacji, czyli na końcówki cewki ładowania (bezmasowej). Wyprostowane napięcie idzie dalej na ELBĘ.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|