 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:51, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Lecz po zastosowaniu tych zabiegów które podałeś "które nie przynoszą negatywnych skutków" nie odczuwalna jest żadna różnica w osiągach.
Weź 2 simsony, w jednym wypoleruj wszystkie kanały, wyruwnaj wszystkie krawędzie, pozakładaj wypełniacze i zrób wszytko to co nie przynosi strat
A w drugim zmień tylko odpowiednio wysokości okien.
Z góry jestem w stanie przewidzieć wynik doświadczenia.
Owszem to wszystko ma sens, ale bardzo znikomy efekt, a przecież o to tu chodzi.
Samym polerowaniem kanałów i łagodzeniem krawędzi nie poprawisz osiągów dlatego takie operacje stosuje się jako dodatek to czegoś "grubszego".
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 22:07, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem, ja tu wspominam o rozbieżnościach przy produkcji nieporównywalnych z masą usuniętą przy przeróbce a ty tutaj wyjeżdżasz z momentem siły zwiększonym przez usunięcie 2 gramów. Zauważ chociażby stosowanie wyprzedzenia sworznia i oblicz sobie różnicę Twojego ukochanego momentu siły działającego na ścianki od strony dolotu i wydechu poprzez zastosowanie owego wyprzedzenia.
Głównie rozchodzi mi się o pogardę jaką są podszyte wszystkie Twoje wypowiedzi i chyba skończę tą polemikę bo ona chyba donikąd nie dąży - mistrz ma swoje zdanie którego żaden żółtodziób bez szkoły i tak nie obali..
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzegorz1969
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:37, 31 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
suszny napisał: | Lecz po zastosowaniu tych zabiegów które podałeś "które nie przynoszą negatywnych skutków" nie odczuwalna jest żadna różnica w osiągach.
Weź 2 simsony, w jednym wypoleruj wszystkie kanały, wyruwnaj wszystkie krawędzie, pozakładaj wypełniacze i zrób wszytko to co nie przynosi strat
A w drugim zmień tylko odpowiednio wysokości okien.
Z góry jestem w stanie przewidzieć wynik doświadczenia.
|
Ja też znam odpowiedź .
Brzmi ona według mnie :
w przedziale 1000-4000 może wyżej obr/min podniesienie (zwiększenie okien da zdecydowanie lepszy efekt :
a) lepkość przepływu w kanałach przy niskim przepływie gazu jest pomijalna ;
b) przy tak niskich prędkościach zwiększenie okna to "dużo" większy czas jego otwarcia .
w przedziale powyżej 6000 obrotów sytuacja może w tym wypadku ulec zmianie .
Niemniej i tak oba te rozwiązania raczej zdeklasowało by zastosowanie zapłonu o zmiennym kącie. Z tego co pamiętam dawał on wzrost mocy przy niskich obrotach o ponad 20% .
Przekładając to na Simsony :
Simson z normalnym cylindrem 50 ccm bez problemu wyprzedził by Simsona z cylindrem 60 ccm zużywając mniej paliwa .
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|