 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:17, 07 Sty 2012 Temat postu: regulacja AMAL 19 |
|
|
Jak się reguluje ten gaźnik krok po kroku.
Pierwszy raz mam z nim do czynienia.
Mile widziane zeskanowane instrukcje obsługi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 10:29, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Instrukcja jest po niemiecku i raczej nie ma tam nic ciekawego.
Regulacja tego gaźnika ogranicza się zasadniczo do ustawienia iglicy i wolnych obrotów za pomocą tej śrubki z boku z wielofrezem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 13:49, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Zasada działania niczym się nie różni od gaźnika BVF 16N1, więc jeśli masz książkę "Jeżdżę motorowerem..." tam sobie doczytasz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:39, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nie posiadam takiej. Mniej więcej wiem jak regulować. Nie wiem która śrubka jest od wolnych obrotów a druga od składu mieszanki. I nie wiem o ile obrotów którą.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK

Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 16:47, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Jedna śruba jest od położenia przepustnicy, druga od składu mieszanki biegu jałowego.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:59, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ta wystająca jest od obrotów a na lewo od niej masz od składu mieszanki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:00, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
A dobra spoko. A ile obrotów wkręcić lub wykręcić tych dwóch śrubek?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:14, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Wiem że jak ja to robiłem to tą od składu mieszanki miałem na 2,5 obrotu,a ta od powietrza to tak jak była wkręcona.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:23, 07 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nikt Ci dokładnie nie powie ile trzeba wykręcić, dla każdego motoru będzie inaczej ale nie mówię, że by było źle. Ale załóżmy, że ja mam wykręcone śrubki o 3 obroty, Ty też o tyle wykręciłeś... Mój simson chodzi na tych ustawieniach dobrze a Twój jechać nie chce. Trzeba regulować tak, żeby motor dobrze pracował i często nie patrzeć na to co jest w książkach napisane, tylko często metodą prób i błędów, aż będzie dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stefan
Simson Fan

Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 995
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: 23 km od Nowego Sącza Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:29, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Nikt nie powiedział że Simson nie jeździ. Będę zakładał gaźnik i chce się przygotować do regulacji a nie założyć spieprzyć i później się martwić że nie chce jeździć albo odpalać.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:41, 08 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Odpalić odpali, moze na pycha. Zacznij od wykręcenia tej lewej śrubki o 2obroty i spróbuj. Nie masz wyjścia. Bawić się musisz ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec

Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:53, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
A ta śrubka od składu mieszanki to jak się reguluje? Chodzi mi o to jak to się wyczuwa kiedy jest najlepiej, bo śrubka ustawiająca obroty to wiadomo obroty będą zwiększać się lub zmniejszać, a śrubkę od składu mieszanki?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec

Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:06, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Odpowie ktoś?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec

Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:39, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Będziesz czuł "przypływ mocy" i większa dawka paliwa poleci do komory...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES

Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 20:31, 12 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Zawsze przy regulacji Amala tę śrubkę wykręcałem o 3 obroty i generalnie skład regulowałem z grubsza za pomocą iglicy i zawsze było dobrze.
Kiedyś jak mi się nudziło to regulowałem na analizatorze spalin simsona i wtedy dokładnie ustawiłem skład za pomocą tej śrubki, ale nie miało to wiekszego wpływu na osiągi, tylko co najwyżej na spalanie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|