|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawlak0908
Nowicjusz
Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: JAWORZNO
|
Wysłany: Nie 10:46, 06 Maj 2007 Temat postu: regulacja gaźnika |
|
|
Mam taki problem ze szybko mi gaśnie simek jak nie daje gazu, a powinien nie gasnąć ! Mam go krótko więc prosze o pomoc !
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:26, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Podaj typ gaznika, odczytasz goz gaznika, wybity jest z lewej strony gaznika na korpusie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:48, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jest taka sróbka (na sróbokret ) i nia sie reguluje ,
albo poprostu linke bardziej naciagnij
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamillo_93
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1618
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:56, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Siemka dołączę sie do posta Też mi simek gaśnie z powodu zbyt niskich obrotóe Mam gaźnik 16N3. Dysza od regulacji jest dorobiona i wkręcona na max (ile wejdzie do gaźnika, jest długa i dość wystaje ponad gaźnik). Da się coś z tym zrobić??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:14, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dysza do regulacji? Tam jest zwykla srobka jesi Ci o to chodzi. O ile dobrze pamietam to w 16N3 obroty sie podkreca wykrecajac srubke przy ssaniu.
Czy chodzi Ci ta przy kolniezu przykrecanym do cylindra? Kup nowa ta srubke i nie dokrecaj jej do oporu. Im glebiej wkrecasz tym obroty bardziej spadaja, praca silnika staje sie rowniejsza, jednak coraz bardziej sie zalewa. Na wykrecanie reaguje odwrotniej,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jerry
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2006
Posty: 1559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rudnik nad Sanem
|
Wysłany: Nie 18:59, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
w 16N3 aby zwiększyć obroty silnika wykręcasz śrubke tą równoległą do przepustnicy a w gażniku 16N1 odwrotnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|