|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Nie 17:59, 06 Maj 2007 Temat postu: regulacja gaźnika 16N3 |
|
|
mam gaźnik 16n3 i zauważyłem że kręcenie śrubkami regulacyjnymi nie przynosi efektów , nawet całkowite wykręcenie nie powoduje zmian w pracy silnika , doradźcie mi co mam zrobić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kUBA.pl
Stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarów
|
Wysłany: Nie 18:50, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
zdejmij komore pływaka i zobacz czy masz ten koreczek srubke dobrze dokrecona a gaźnik regulujesz tak:
Regulacja gaźnika 16N3:
Do regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego służy zasadniczo jedynie śruba regulacyjna w kanale obejściowym (uwaga ta nie dotyczy regulacji dokonywanej bezpośrednio po zakończeniu okresu docierania silnika) Jeśli zakres regulacji wyłącznie tą śrubą nie jest wystarczający, to należy zweryfikować skład mieszanki i biegu jałowego. W tym celu należy zdjąć plombę (umieszczona "na końcu" gaźnika, na połączeniu gaźnika z cylinrem), wkręcić do oporu śrubę regulacyjną mieszanki biegu jałowego (znajduje się pod plombą, należy wkręcać ją ostrożnie, żeby jej nie złamać) - silnik przestaje pracować - następnie wykręcić tą srubę o 3 obroty.
Pokręcać srubą regulacyjną powietrza w kanale obejściowym do chwili osiągnięcia równomiernej pracy silnika.
Śrubę regulacyjną mieszanki biegu jałowego wkręcać z wyczuciem do chwili uzyskania dużej prędkości biegu jałowego, następnie obrócić ją w lewo od ustalonego poprzednio położenia.
W razie konieczności zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego wkręcając śrubę regulacyjną powietrza w kanale obejściowym do chwili osiągnięcia równomiernej i spokojnej pracy silnika
Ponownie zaplombować śrubę regulacyjną mieszanki biegu jałowego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michals50
Bywalec
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Kielc , budzisław
|
Wysłany: Nie 21:15, 06 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ten opis jest mi już dobrze znany , już wszystko to robiłem , wymieniłem wszystkie dysze i nic
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|