|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:38, 01 Lis 2007 Temat postu: Remont |
|
|
Mam pytanie odłącznie remontu zima sie zbliża czyli najlepsza pora na remont i tak myślałbym (mam orginalny cylek DDR) zrobic szlif na 60cm3 oddać go do Pawła lub knighta na przeróbke kanałów (dowiercenie 2 kanałów i ewentualnie ustawienie okien w cylku) no i tak mysle że wypadało by wymienić łożyska i właśnie nie wiem czy wał by trzeba było też wymienić i chcialbym zebyście mi powiedziecli ile takie cos by kosztowało .
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 18:42, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Do 60ccm wał zostaw oryginalny DDR, a najlepiej go zregeneruj i zrób wypełniacze. Łożyska na wał zarzuć jakieś C3 (FAG, SKF, KOYO, CX).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:43, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
wał zawsze mozesz zregenereować łożyska koszt koło 30-40 zł ale widze że wiesz co chcesz robić Powodzonka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No właśnie nie wiem co z tym wałem no ale największy problem że nie wiem kto by mi to zrobił (złożył) bo u mnie w pobliżu nie ma mechanika zadnego hmm:(
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 18:55, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
No to możesz kupić nowy na allegro za 130zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StreetMaster
Zasłużony motórzysta
Dołączył: 21 Paź 2007
Posty: 4816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:56, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
nie wiem widziałem filmik jak poskładać i rozebrać silnik chetnie ci go pokaże napewno ci sie przyda
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wchilinski
Simson Fan
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pogorzałki (podlaskie)
|
Wysłany: Czw 19:08, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Powinno Ci sie przydac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dida
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Czw 19:50, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Lepiej kupić nowy cylinder z tłokiem s60 bo poszlifie pojeździsz trochę i znowu trzeba będzie robić następny. Co do wału to najlepiej zregenerować nie trzeba kupywać wzmacnianego do zestawu s60.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 19:59, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dida, ale Ty za przeproszeniem pie**rdolisz głupoty. Jak czegoś nie wiesz to najlepiej zamilcz, taka dobra rada na przyszłość.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
*Grzegorz*
Bywalec
Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krasnystaw
|
Wysłany: Czw 20:12, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
tomek1212 napisał: | Dida, ale Ty za przeproszeniem pie**rdolisz głupoty. Jak czegoś nie wiesz to najlepiej zamilcz, taka dobra rada na przyszłość. |
100% sie z tym zgadazam a jak cylinder nowy to tylko RZT 60, ale przecierz można zrobić tak jak tutaj mówicie czyli szlif na 60 cylka DDR i dowiercenie kanałów +rozwiecenie gaźnika na 19mm(w zależy od typu, N16-11 się da rozwiercać a innych modeli nie) i podniesienie kanału wydochowego, jakieś tam duperele typu polerka komory w silniku i jakaś splanowana głowica simek napewno będzie lepiej szedł niz seryjna 70, czyli prędkość w granicach 85-90 mamy jak w banku. A co do wału: Jakiej jeste produkcji ten wał co masz go regenerować?? Polecam wały MZA. A jesli masz DDR to regeneruj Chociarz osobiście bym sobie dupy regeneracja nie zawracał i kupił bym nowy wał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:38, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
A o co mu chodzi z tym szlifem że zaraz bede musiał szlifować jeszcze raz przeciesz szlif to tak jak nominał a i jeszcze mam pytanie ile kosztuje u was w okolicy szlif cylka???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 22:03, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Szlif kosztuje w granicach 30-40zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dida
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Czw 22:55, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Piszę tylko jak ja miałem ze swoim cylindrem.Zrobiłem mu szlif po ok. 2 miesiącach jazdy zaczął puchnąć tłok i był coraz bardziej słaby, a że wtedy nie miałem jeszcze pojęcia o silniku dałem go do mechanika i on kazał albo zrobić szlif albo kupić nowy cylinder. Wybrałem drugą opcję i jestem zadowolony a gdybym zrobił ponowny szlif to pewnie wszystko zaczęło by się od początku. Także TOMKU nie pisz mi że się nie znam itp. bo gdyby tak było to bym się na tym forum nie rejstrował
POZDRAWIAM
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 23:00, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dida, no i znowu pier**dolisz głupoty. Tłok Ci puchł, bo albo go źle dotarłeś, albo kupiłeś gówniany tłok. Cylinder 60ccm DDR jest dużo lepszy od bydgoskiego ALMOT-u i tych węgierskich wynalazków.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wchilinski
Simson Fan
Dołączył: 15 Lip 2007
Posty: 533
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pogorzałki (podlaskie)
|
Wysłany: Czw 23:15, 01 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Dida pewnie kupiles taki pięknie blyszczacy tlok,zgadza sie ?
Ze błyszczący to nie musi byc dobry Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|