|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek
Simson Fan
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: T.L. (lubelskie)
|
Wysłany: Wto 12:30, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jak masz tak ostro przerabiać, to silnika sprawnego nie musi być zbytnio, bo potem i tak połowę wymienisz. Aby była rama prosta, lakier w dobrym stanie, 0 rdzy, wgnieceń. A potem sobie silnik na częśći pierwsze rozłożysz, i będziesz miał maszynkę. I za drogi tez żeby nie był, do 1000zł wystarczy. Potem jak piszesz 1000zł tuning, i jest fajny sprzęt
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 12:47, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
damianwroc napisał: |
Tylko, że nie ma zdjęcia. Czym się różni enduro od zwykłego? |
enduro ma rure prowadzona wysoko, ma wzmocnienia ramy,i niezbyt bogata elektryke.
zwykly nie ma wzmocnien, mam rure pozioma i wiele rodzai elektryki, od zaplonu bateryjnego do elektronicznego z obrotomierzem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarek
Simson Fan
Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 756
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: T.L. (lubelskie)
|
Wysłany: Wto 12:51, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Także najlepiej kupić S zwykłego, a potem można sobie np. kupić kolanko i mocowanie na rurę (zależy co komu się podoba), i można np. wzmocnienia kupić, ale one za dużo nie dają.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianwroc
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:57, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Nom dzięki za informacje, jakbyście przypadkowo znaleźli simsona na aukcji gdzieś, w miarę takiego jaki bym chciał kupić, prosiłbym o link
EDIT: Znalazłem takiego simsona autogielda.pl/motoryzacja/motocykle_motorowery_simson,motorower_simson_s51_okazja__________,37902181.html?wojewodztwo=DL&tbi=on&tbg=on&tbk=on&tbd=on&wedlug=cena&sposob=rosnaco&strona=2
jest to 50km ode mnie... jak myślicie?
Ostatnio zmieniony przez damianwroc dnia Wto 13:34, 15 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 13:38, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: |
zwykly nie ma wzmocnien, mam rure pozioma i wiele rodzai elektryki, od zaplonu bateryjnego do elektronicznego z obrotomierzem |
Który simson s51 oryginalnie miał zapłon bateryjny ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:40, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: | damianwroc napisał: |
Tylko, że nie ma zdjęcia. Czym się różni enduro od zwykłego? |
enduro ma rure prowadzona wysoko, ma wzmocnienia ramy,i niezbyt bogata elektryke.
zwykly nie ma wzmocnien, mam rure pozioma i wiele rodzai elektryki, od zaplonu bateryjnego do elektronicznego z obrotomierzem |
Simson Enduro tak nawiasem wcale nie miał ubogą elektryke. Zapłonu bateryjnego nie miał żadny. Jeżeli chcesz Simsona S-ke nie patrz na wersje to nie ważne. Najważniejszy jest silnik i czy rama jest prosta, koła itp nie patrz na lakier bo to można zawsze pomalować. No i komplet dokumentów inaczej go dyskwalifikuje.
Ostatnio zmieniony przez Karkówa dnia Wto 13:42, 15 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianwroc
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:43, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak tyle, że i tak będę wymieniał dużo części w silniku. Mógłby ktoś sprawdzić tamten link?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 14:23, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nie jest za piękny ale za 1400 bym go wziął
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 14:32, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
tomek1212 napisał: | marcias napisał: |
zwykly nie ma wzmocnien, mam rure pozioma i wiele rodzai elektryki, od zaplonu bateryjnego do elektronicznego z obrotomierzem |
Który simson s51 oryginalnie miał zapłon bateryjny ?? |
nie bylo mowy o s51, simson zwykly to tez s50 czyz nie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:06, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
marcias napisał: | tomek1212 napisał: | marcias napisał: |
zwykly nie ma wzmocnien, mam rure pozioma i wiele rodzai elektryki, od zaplonu bateryjnego do elektronicznego z obrotomierzem |
Który simson s51 oryginalnie miał zapłon bateryjny ?? |
nie bylo mowy o s51, simson zwykly to tez s50 czyz nie? |
Żaden simson nie miał zapłonu bateryjnego montowanego seryjnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 16:33, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No dokładnie. Ani s51, ani s50 ani sr50.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianwroc
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:40, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ludzie nie róbcie oftopu, który simson miał/nie miał zapłonu baterynjego...
Prosiłbym abyście weszli na temten link co podałem wyżej i go ocenili.... ile sie targowac? 1400zł?....
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 16:47, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie warto. Elektryka do roboty, brak kierunków i wiele innych poprawek wizualnych. Nie kupiłbym też tego simsona od tego gościa choćby nawet ze względu na jego pisownie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damianwroc
Nowicjusz
Dołączył: 15 Lip 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:59, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
A tak przy okazji, opłaca się kupić tą motorynkę? moto.allegro.pl/item400944086_romet_motorynka_zarejestrowana_oplacona_do_09.html
Jeszcze jak bym się utargował do 700-750zł. Motorynka ma 3 biegi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:43, 15 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
nie motorynka ma 2 biegi niedałbym za nią nawet 700zł.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|