|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawid_12
Nowicjusz
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:50, 18 Mar 2008 Temat postu: silnik |
|
|
mam pytanie co sie moze stac jak jest za duzo oleju w silniku
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:53, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mozesz mieć przecieki pod zębatką z przodu.Albo sprzęgło nie bedzie ci dobrze wysprzęglało
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:56, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
to ja mam chyba za dużo bo mi wycieka z prawej pokrywy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
soviet100
Zamieszkały na forum
Dołączył: 29 Sty 2008
Posty: 5927
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:12, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a co Ci się stanie jak za dużo dasZ? silnik Ci rozwali ? głupie pytanie naprawdę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:20, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Soviet, ja uwazam ze ty jestes jak twoj post wyzej. Moga simmeringi pojsc, wysrac olej gora, np jak u mnie, chlapal na 10 cm z silnika, moze cieknac, sprzeglo sie slizgac, rozne sa obiawy, ale tez moze sie nic nie stac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:42, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zwłaszcza dla nas posiadających SR-ki,jest to bol jak cholera,albo dla większosci bo ci co mają s mają łatwe dojscie do silnika.A w sr musisz nie raz rozkręcić cały motor lub poł motoru;/.Np jak masz wyciek pod zębatką z przodu,trzeba wywalić prawy pozdnozek,zębatke, i wtedy dojdziesz do tej blachy na 4 śruby,i tak jej pozomnie nie dokrecisz bo nie dokrecisz śruby na samym dole bo zawadza tłumik,musisz go wyjąc zeby to pozomnie zrobić.To są uroki SR-ki;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:45, 18 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A tam marudzisz. Mi calkowicie wolne dojscie do silnika zajmuje czas 3 minut, 4 sruby na podnozkach, 1 na lozu i silnik w dol. Wtedy wszystko mozna okrecic, nawet gaznik bez problemow. Zazwyczaj obejdzie sie bez spuszczania silnika, ale zeby wyciagnac s worzen wolalem spuscic go na dol niz bawic sie kantujac wszystko.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|