|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 12:46, 01 Sty 2011 Temat postu: Simson 125 46PS i Ryski prototyp z silnikem "Simsona&qu |
|
|
Czego to niemcy nie zrobią... 46 km w simsonie v\max 180, 28Nm, szok zobaczcie:
http://www.youtube.com/watch?v=RqlmmJTT764&feature=mfu_in_order&list=UL
a to foty silnika i krzywej z hamowni:
I znalazłem jeszcze coś ciekawego na necie. Ryski (Łotwa - Ryga) motocykl z silnikiem Simsona o poj. 80ccm który ponoć rozwijał prędkość rzędu 100km/h:
tutaj macie link do tej stronki
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Simson RM dnia Sob 12:47, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:27, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
ja pierdziu ale jazda
ile to kasy nerwów i pracy w to poszło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zola101
Bywalec
Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 13:51, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
jak cross chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:53, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Ten cylinder wyglądał tak jakby był chłodzony cieczą ale chłodnicy nie widziałem ciekawe. Jak dla mnie przesada ale jak ktoś ma dużo kasy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
papko1314
Bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Inowrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:45, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Chyba nie wiesz co to jest chłodnica albo masz wzrok jak moja babcia...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjKamillo
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zadupie xD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:08, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Na co tak silnik przerabiać? O_O trzeba mieć za dużo kasy, za dużo czasu i w ogóle nerwy ze stali xD Już łatwiej było wsadzić silnik MZtki 150tki xD
A to drugie? Hmmm... bak wygląda jakby też gwizdneli od simsona xD ale wygląd piękny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:45, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Po to przerabiać żeby nadal był to silnik simsona...I mieć satysfakcję z tego co się zrobi...Inny silnik może wsadzić byle łoś...A żeby takie coś zrobić trzeba już się namęczyć...
Seru94 jest tam chłodnica i jest to LC,przyglądnij się...
Ostatnio zmieniony przez mateuszkal dnia Sob 17:45, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsonowiec23
Bywalec
Dołączył: 29 Lis 2010
Posty: 401
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:56, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
konkretny sprzęt
droga sprawa taki silnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berecik
Śpiący na Forum
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 3643
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Poznania Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:14, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko wg. wykresów to w okolicach 40km a nie 46.
A tak to co w tym dziwnego. Pewnie poj. jest 125ccm
A Ryski ciekawy projekt. A nie wiesz z którego roku??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KaeR
Simson Fan
Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: litwini wracają? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:49, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Bardzo ambitną konstrukcją była Riga-SZ-80 z roku 1984, z silnikiem o pojemności 80 cm3, który miał być produkowany w ZSRR na licencji Simsona. Motocykl ten wyposażono w szereg nowoczesnych rozwiązań: hamulce tarczowe na obu kołach, odlewane felgi, hydrauliczną amortyzację przedniego zawieszenia, centralny amortyzator tylny, pełny osprzęt elektryczny. Pojazd mógł rozwijać prędkość 100 km/h. Opracowano też jego wersję terenową. Niestety, tak jak i wiele innych projektów ryskich zakładów, modele ten nie wyszły poza stadium prototypu. |
Wystarczyło wejść w link, który podał Simson RM.
Ostatnio zmieniony przez KaeR dnia Sob 20:51, 01 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:25, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
No to jest prawdziwa modyfikacja silnika simsona. Taki silnik i ten wykres to już powala.
Jestem pełen podziwu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Sob 22:52, 01 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Taaa... szczególnie elastyczność. Takim gównem jeździć się nie da.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolsr
Simson Fan
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 769
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: będę wiedział że ten wał wytrzyma taką moc ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:28, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Niby czemu ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:58, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Po części się zgadzam coś jak MZ przyśpiesza jak szalone a osiągnie moment obrotowy i nic więcej myślę że o to ci chodzi Marcias. Ale 2T tak mają.
Co do tej chłodnicy to stwierdziłem że to jest lc a że była tam chłodnica to rzeczywiście... trochę po sylwku mnie chyba trzymało jeszcze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Nie 21:51, 02 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Zobacz sobie na wykres!
Moc i moment max w tym samym zakresie (11000 obr/min)
Przy 7000 obr/min moc jest ponad 4 razy mniejsza, a moment obrotowy praktycznie też.
Cały wykres zaczyna się pewnie od 6000 obr/min, tak więc życzę powodzenia (skrzynia 15 biegów minimum).
Ostatnio zmieniony przez marcias dnia Nie 21:55, 02 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|