|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Sob 13:55, 13 Cze 2009 Temat postu: Simson 3 kontra Simon 4 ? |
|
|
1.Jak w temacie info na temat obu silników ale tylko w Enduro
Który jest bardziej awaryjny a ten taki i tego typu rzeczy ;p
2. Cylek RZT 60 ccm co jest zalecane do wymymiany żeby jeździł jak marzenie i ile może tak na oko pojechać i czy jak ma 1 pierścień nie będzie słabszy ??
Jestem zielony w tym temacie i dlatego te pytania Proszę o normale odpowiedzi na temat ;p
Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Wto 11:21, 16 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jarekb7
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:11, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. Z tego co mi wiadomo to ostatnie przełożenie jest w obu skrzyniach takie samo. Co do awaryjnosci to przecież ten sam silnik.
2. Na jednym pierścieniu teoretycznie będzie lepszy na wysokich obrotach i lepiej będzie się wkręcal na obroty (mniejsze tarcie) ale na niskich będzie miał słabszą kompresję. v-max realnie 75
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radekxx
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:47, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Według mnie jak ma 4 biegi to ma lepsze przyspieszenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:01, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Może, ale np dolicz jedną zmianę biegu wiecej i wyjdzie tak samo jak w 3b.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Sob 23:27, 13 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ahaaa ale 90-100 kg powinien pociągnąć ? A czy ten jeden pierścionek szybko sie kończy i gdzie można kupić nowy a może cały tłok sie wymienia z czasem ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Nie 0:12, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko się z czasem wymienia... W przypadku tłoka to powinien wytrzymać do 20tys km.
Co do predkości realnej maksymalnej na seryjnym cylindrze 60ccm RZT to powinna oscylować w granicach 60-65km/h.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Nie 10:03, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a zwykły ddr 50 ccm ile powinien polecieć ?? coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]
A co w ogóle polecacie rzt 60 czy ten org. ddr ?? chodzi o to żeby latał w miarę szybko i miał trochę mocy ;p
Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Nie 10:05, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:33, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rtz i ddr to nazwy producentów czy produktów, np rtz i mza to dobra niemiecka firma produkująca zamienniki, a ddr to oryginalne wyprodukowane jeszcze w w fabryce Simsona. Prędkość zależy też od zębatki zdawczej: im mniejsza zębatka tym mniejsza prędkość a im większa zębatka tym większa prędkość. Simson 50ccm powinien pojechać 60 -65.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:38, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sam sobie zaprzeczasz.
zip2 napisał: | polecacie rzt 60 czy ten org. ddr ?? chodzi o to żeby latał w miarę szybko i miał trochę mocy ;p |
Co ty chcesz osiagnac ? Na tych cylindrach 58ccm nie ma szczegolnej roznicy w mocy. 4 biegowe maja lepsze przyspieszenie, tymbardziej jezeli jest krotszy a mocniejszy rezonans.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Nie 12:55, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To chyba zdecyduję sie na Rzt raczej chociaż w tym ddr jest lepsza kompresja. Co Wy byście kupili ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 14:44, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
RZT nigdy bym nie wzial. Po pierwsze 4 razy drozszy, po drugie tlokow do niego nie ma, pierscieni tymbardziej, po trzecie jest niepraktyczny.
Po czwarte popraw tytul, to jest forum polskie. Wiemy ze znasz angielski, ale nie musisz sie tak lansowac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Nie 16:36, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale u Kniazia ddr jest droższy od tego rzt o 70 zł ale mówisz że z częściami do niego lipa to raczej ddr będzie a wiecie gdzie może są tańsze te ddr ? bo 369 zł to trochę dużo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:57, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem po jakiego wafla kupowac ten DDR od kniazwa jak mozna kupic używke czasem nawet nominal dużo taniej .... Sam mam 50 no name a jak sie przejechalem 60 almotu to niewielka róznica .... Myśle ze marne 50 z bingiem by go wzięło lekko ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:16, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bierz 60 RZT, niektórzy którzy się wypowiadają są zbyt pesymistyczni.
Jak by nie patrzeć to RZT ma chociażby większe kanały płuczące niż DDR.
Według wykresów z hamowni uzyskuje 9KM przy pełnym osprzęcie, czyli gaźniku 19mm i tłumikiem pod cylinder, przy ok 9 000 obr/min . Osobiście nie wierzę w te 9, ale 6 myślę że jest realne. Na seryjnych przełożeniach bujnie się pewnie z 70-75km/h.
Pierścień średnio się wymienia co ok 4tys. km.
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zip2
Simson Fan
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 621
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: Nie 22:17, 14 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
to cylek wał wzmocniny s70 od kniazia + na razie większą dysza z czasem amal 19 będzie dobry czy 18 też starczy chodzi mi żeby dobrze chodził a nie o koszt tego Gaziora ;p
A dostanę w ogóle do niego pierścień czy mogę na wymiar kupić byle jaki ? i nie trzeba robić szlifu żadnego ? Po tych 4 tyś a jak coś to pierścień do nominału czy jak jestem zielony wiesz ;/
Ostatnio zmieniony przez zip2 dnia Nie 22:21, 14 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|