|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:20, 09 Cze 2009 Temat postu: Simson 60/4 ddr, przygotowanie do sezonu. |
|
|
Witam.
Sezon w pełni, a ja do tej pory nie mogłem się zmobilizować do odpicowania simsonka, no ale w końcu się udało. Mam kilka pytań:
1. Na tłoku wybite jest już 41,23. Czy jest możliwy szlif?
2. Coś strasznie stukało w silniku po odjęciu gazu i podejrzewałem wał. Łożyska skf dostały strasznych luzów po 2,5tys, więc chyba troszkę za szybko? Nie jeździłem cały czas spokojnie, no ale mimo wszystko większą żywotność powinny mieć. Korbowód nie ma luzów góra-dół, więc co mogło być tego powodem? Mam bardzo mało używane łożyska koyo (jakieś 500-600km), założyc je czy kupować nowe?
3. Na co zwrócić uwagę przy rozłożonym silniku? Już raz miałem go w częściach pierwszych i raczej wszystko co zużyte było wymienione, ale chcę go zrobić na tip top? Jak sprawdzić stan kosza sprzęgłowego?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 18:03, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
1. To jest pierwszy szlif tzw S60, można jeszcze wiele razy przeszlifować
2. Jakiej firmy jest tłok, co jest odlane wewnątrz niego, bo jeśli jest za ciężki, to przez to mogły się wyrobić łożyska, drugim powodem szybkiego zużycia łożysk (i najbardziej prawdopodobnym) jest krzywe magneto. Kupuj nowe łożyska, w końcu nie majątek
3. Stan kosza sprawdzasz... na oko
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:11, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Tłok był mza. Magneta nie sprawdzałem, ale wiem że magnesy są delikatnie ukruszone w paru miejscach. Mogło to mieć wpływ? Zależy mi, żeby tylko ten jeden sezon objeździć i pójdzie do sprzedaży, więc na nowe magneto raczej się nie będę szarpał
Co do kosza na oko, czyli? Na zęby zwrócić uwagę, czy siedzi sztywno na skrzyni?
Ewentualnie co jeszcze sprawdzić przy rozebranym silniku?
Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Wto 19:01, 09 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|