|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frankribery
Nowicjusz
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:33, 31 Paź 2010 Temat postu: Simson Duo |
|
|
Witam chciałbym sie dowiedzieć o simsona duo. Czy opłaca sie go kupować, jakie ma wady, i jakie zalety? Czy ktoś rozwiązał problem biegu wstecznego, i jaki silnik najlepiej by tam pasował? Ja osobiscie zastanawiam sie nad silnikiem s51 ale zmieniał bym cylinder na 70, czy to dobry pomysł? Prosze o pomoc. Z góry wielkie dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:46, 31 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
na pewno jako wadę zaliczyłbym że siągnie on na jedno koło więc jak wiadomo przy mocniejszym silniku przy ostrym przyśpieszaniu będzie ściągać zalety to wiadomo dach fajne możliwości tuningu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Wto 15:55, 02 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Proponowalbym Ci poszukac seryjnego silnika do tego modelu. Mial on automatyczne sprzeglo i byl o wiele mocniejszy od reszty silnikow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec
Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:36, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
pawel-er mam takie samo zdanie jak ty
Sam tego doświadczyłem i po prostej bez wiatru (bo zależy )dla kumpla na DDR jedzie 55 km/h z 170 kg masy własnej plus 2 os. Jest silny, piekielnie wysoko się kręci xD i ma chłodzenie wentylatorem xD
Nie ma sensu kupować tego silnika + 70 cc
C.D. wstecznego to pod górke wrzucasz luz i sam sie stacza na prostej musisz popchać:F Były modele i ze wstecznym aloe w PL to rzadkość:
[link widoczny dla zalogowanych]
PozdrO
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DjKamillo
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 294
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zadupie xD Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:38, 06 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Oj kiedyś i ja miałem podjare żeby kupić taki sprzęt, ale zależało mi na wersji obudowanej, nie tej z "Plandeką zamiast dachu" xD
Silniki zakładali tutaj WSK 125 i MZ 150, ale jak tutaj mówią znawcy, lepszy oryginalny.
Mam pytanko: możecie mi wyjaśnić na czym polegało to automatyczne sprzęgło w simson duo?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 0:07, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
DjKamillo napisał: |
Mam pytanko: możecie mi wyjaśnić na czym polegało to automatyczne sprzęgło w simson duo? |
Zmieniasz biegi bez użycia sprzęgła
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:01, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Tak jak bodajże w jawie 350, ale nie jestem pewien.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Nie 10:02, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
DjKamillo napisał: | Oj kiedyś i ja miałem podjare żeby kupić taki sprzęt, ale zależało mi na wersji obudowanej, nie tej z "Plandeką zamiast dachu" xD
|
A Mi natomiast zalezalo wlansie na tkaiej wersji z miekkim dachem:) Wedlug mnie lepiej sie to prezentuje i przede wszytskim mniej wazy od tej sztywnej kabiny:)
A co do silnika to ostatecznie mozesz pomyslec nad motorem np od ETZ ale wtedy juz bedzie problem z zarejestrowaniem i bedzie troche zabaway z jego podlaczeniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:15, 07 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Jako, że miałem i jeździłem taka maszyną to sprzęgło było tam odśrodkowe jak w pile motorowej czyli po dodaniu gazu wózek ruszał natomiast co do biegów to zmieniało się dźwignią która pociągając wodzik jednocześnie uruchamiała sprzęgło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
frankribery
Nowicjusz
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:50, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no a jak bym zostawił ten orginalny silnik i tylko dał mu większy cylek znaczy 70ccm ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Pon 19:58, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem niepotrzebnie upierasz sie przy tej 70. te fabryczne silniki sa wystaczajaca mocne a uwierz ze zmiana cylindra na 70 dala by naprawde nieznaczna roznica. lepiej zalatwic oryginalny silnik na fabrycznych czesciach i np zrobic mu szlif i dobrze dotrzec:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:01, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Zresztą niewiadomo jak by z cylem 70 było do tego typu silnika, chyba że od M541 albo M531 by pasował.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
spike
Simson Fan
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Zamościa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:26, 08 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw był oryginalny duo a potem założony już s70 i powiem, że silniejszy był bo to nie podlega żadnej dyskusji ale zmiana biegów była utrudniona. Ponadto zapalany był na rozrusznik własnej konstrukcji, miał ponadto zrobiony wsteczny bieg a przed cylindrem znajdował się wentylator który załączał się po przekręceniu stacyjki. Dużo by opowiadać o tym wózku ale co przeżył to moje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-er
Bywalec
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgorzelec/Wrocław
|
Wysłany: Śro 21:23, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Co do biegu wstecznego to kazdy silnik 2T posiada bieg wsteczny a raczej biegi- tyle samo ile posiada do przodu. Wystarczy odpalic go "do tyłu", wiedzą napewno o tym posiadacze np Jawy, w jej przypadku prawdobodobienstwo takiej wstecznej pracy silnika w duzym skrocie zwieksza fakt ze to jednostka 2 cylindorwa.
Nie jest to rozwiazanie wyzszego tematu bo bez sensu byloby zatrzywmywanie sie, gaszenie silnika i odpalanie go do tylu pchajac.....ale mysle ze ta informacja zawsze moze byc jakas ciekawostka:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jachu
Simson Fan
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica DOL Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:33, 02 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pawel-er w taki sposób wrzucało się wsteczny w Velorexie i dobrze prawisz o tych biegach wstecznych!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|