|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 22:04, 08 Lip 2007 Temat postu: simson troche muli |
|
|
czy to normalne ze mój simson 4 biegowy s51
jezdzi ale wchodzi troche wolno na obroty?
i niema "kopa"
wchodzi ale wolniej niz tydzien temu na obroty
przeczyścilem gaźnik, wymienialem swiece i regulowalem sprzęgło
to cos związane ze sprzęgłem, czy ze świecą? cos inne?
co robic
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tonymaster
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:16, 08 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a kiedy wymieniałes tłok,pierścienie itp? sprawdź kompresje jeśli jest słaba trzeba zrobić szlif
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 10:33, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
tonymaster napisał: | a kiedy wymieniałes tłok,pierścienie itp? sprawdź kompresje jeśli jest słaba trzeba zrobić szlif |
jak sprawdzić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł s51 najlepszy model
Simson Fan
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 516
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Rutki podlaskie
|
Wysłany: Pon 11:18, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
tonymaster napisał: | a kiedy wymieniałes tłok,pierścienie itp? sprawdź kompresje jeśli jest słaba trzeba zrobić szlif |
przecież przez tydzień simsona nie zatarł itd. Ale jak już jesteśmy przy tym kompresja jak jest słaba to kopniak będzie lżej chodził. Ale ja bym stawiał na przestawiony zapłon albo na złą jakość paliwa. Skoro zmieniłeś świecę to ona odpada, ja miałem takiego muła i się okazało że świeca jest zaspawana
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 12:58, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Paweł s51 najlepszy model napisał: | tonymaster napisał: | a kiedy wymieniałes tłok,pierścienie itp? sprawdź kompresje jeśli jest słaba trzeba zrobić szlif |
przecież przez tydzień simsona nie zatarł itd. Ale jak już jesteśmy przy tym kompresja jak jest słaba to kopniak będzie lżej chodził. Ale ja bym stawiał na przestawiony zapłon albo na złą jakość paliwa. Skoro zmieniłeś świecę to ona odpada, ja miałem takiego muła i się okazało że świeca jest zaspawana |
sorry źle na pisałem
mój simson bez remontu jezdzil przez prawie 30tys km aż do dzisiaj jest bez remontu ale tydzien temu był mocniejszy wiec cos źle jest ustawione
czyściłem 2 tygodnie temu gaźnik i regulowalem 3 dni temu sprzęgło tą śrubką kolo rączki i nie zmienialem świecy tylko wyjąłem była zalana wytarłem i wlożyłem
pali na dotyk to znaczy za pierwszym razem zawsze! tylko troche go muli np przy ruszaniu bardzo wolno wchodzi na obroty ale póńniej ok i przy jezdzie np 40km/h dodając max gazu nie ma "kopa" tylko wolno przyspiesza
czy to moze byc spowodowane regulacją sprzęgła albo świecą?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Pon 15:00, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Tu chyba cos jest z gaznikiem jezeli wyciagasz swiece zalana to cos jest nie tak a wogole sprawdzales jak wygladaja przerwy na platynkach i na swiecy ?
watpie zeby kolega lukasz go zatarl w tydzien ale wartaloby sprawdzic jak wyglada tlok i te sprawy..nigdy nic niewiadomo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pon 16:31, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
JacekM napisał: | Tu chyba cos jest z gaznikiem jezeli wyciagasz swiece zalana to cos jest nie tak a wogole sprawdzales jak wygladaja przerwy na platynkach i na swiecy ?
watpie zeby kolega lukasz go zatarl w tydzien ale wartaloby sprawdzic jak wyglada tlok i te sprawy..nigdy nic niewiadomo |
teraz chodzi jakby normalnie moze troszke jest słabszy ale odrobine
na początku nie moglem jechać przegazowalem go troche pokichał i po strzelał z tłumnika i wchodzi aktualnie na obroty tylko jakby troche słabiej i niema "kopa"
na świecy 0,2 przerwy a na pewno nie jest nic ze sprzęgłem ze go tak muli? bo ustawialem sprzęgło 3 dni temu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tonymaster
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:46, 09 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Cytat: |
sorry źle na pisałem
mój simson bez remontu jezdzil przez prawie 30tys km aż do dzisiaj jest bez remontu ale tydzien temu był mocniejszy wiec cos źle jest ustawione
czyściłem 2 tygodnie temu gaźnik i regulowalem 3 dni temu sprzęgło tą śrubką kolo rączki i nie zmienialem świecy tylko wyjąłem była zalana wytarłem i wlożyłem
|
to nie samochód że 30k km przebiegu i dobrze chodzi, ja bym zrobił szlif i tłok DDr gdzieś jest do kupienia na 1 szlif
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojac3
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 14:41, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem bo mi fajka skakała
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz54
Bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Śro 20:09, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
witajcie mam 2 sprawy
1
bylem przed chwilą zatankowac 5l wachy wlałem 100ml oleju jak zawsze czy to normalne ze mój simson wcale nie kopci nawet na wysokich obrotach? powinien kopcić jak smok, troszke kompcić na wysokich czy wcale nie powininno byc widać biało-niebieskiego dymu?
2
czy to normalne ze mój simek s51 osiąga 60km/h i to juz naprawde max?
do 50km/h jest ok później już słychać luzy w cylindrze i okropnie wyje
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tonymaster
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2007
Posty: 354
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:52, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
a jak myślisz jak powinien chodzić simson po 30k przebiegu bez remontu!? myśle że najwyższy czas zrobić wymiane tłoka i szlif i łożyska też pewnie juz luz mają
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Bywalec
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 21:01, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
1. Tak naprawdę nie powinien wcale kopcić kopci wtedy gdy zbyt bogata mieszanka
2. No jeżeli masz dziewiczy silnik i przebieg 30 tyś to 60km to normalna prędkość, nominalnie simek wyciągał tam 67 max
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:11, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
marek - 2T zawsze będzie kopcił bo taka jego natura, no chyba, że będziesz jeździł na czystym paliwie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Bywalec
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 369
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 21:15, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie no wiadomo torchę tam będzie dymić ale dla mnie kopcić to znaczy zrobić zasłonę dymną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
oli98lite
Bywalec
Dołączył: 01 Paź 2005
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 21:49, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Zależy na jakim oleju jeździsz. Są oleje "low smoke" czyli na nich z wydechu dymi trochę słabiej. Jednak ja jeżdżę na półsyntetyku orlenowskim i jak czasami kumpel się przejedzie moim moto a ja stoję z tyłu to widzę jak zadymi i to dość konkretnie Oczywiście w wyższych partiach obrotów. Leję w stosunku 1:50 i nie dziwi mnie takie zachowanie. Jako inny przykład mogę podać Jawę TS350 mojego ojca (już sprzedana), w niej zalecany stosunek wynosił 1:33. Ojciec jeździł na Castrolu R2 i wystarczyło, że odwinął jej konkretnie na 4 biegu (do ok. 120 - 130 kmh) to z tyłu momentalnie robiła się zasłona Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|