|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:14, 10 Gru 2009 Temat postu: Skrzynia biegów |
|
|
Witam jak macie simka na biegu i trzymacie sprzęgło to czy po podniesieniu tylu kręci śie wam koło ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:23, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie , i nie powinno sie kręcić , tobie sprzegło ciągnie
Ostatnio zmieniony przez Cegła dnia Czw 18:23, 10 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:30, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
co mam zrobić aby się niekręciło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cegła
Stały bywalec
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:37, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Ustaw sprzegło .. tak aby jak wrzucisz "1" i dasz sprzeglo zeby nie jechał do przodu tylko stał w miejscu .... - tam jest przy rączce takie coś do regulowania sprzegłam i tym czyś całą sprawe załatwisz ... - a jeśli nie to musisz tarcze sprzęgłowe wymeinić ale raczej nie tylko dobrze wyreguluj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:41, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodywedkarz
KIEROWNIK
Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 559
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wąsosz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:52, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam ten sam problem i jak dam na nóżki to mi się kręci a jak siedze normalnie to nie czuć że jest na biegu. Sprzęgło jest nowe. Jak je wyregulować?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
borillo
Simson Fan
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 783
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siedlce Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:54, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
na rączce od sprzęgła masz taką śrobkę i wykręć ją do tego poziomu aż tylne koło po wrzuceniu biegu i uniesieniu do góry przestanie się kręcić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Czw 19:33, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Nie słuchaj ich!
Przy włączonym silniku, przy wrzuconej jedynce i na zaciągniętym sprzęgle, przy dobrze wyregulowanym sprzęgle, koło MA się obracać - jeśli simson stoi na nóżkach a tylne koło wisi w powietrzu.
Jedynie jeśli owe koło się obraca i chcesz je zatrzymać nogą, ma to być dosyć łatwe do wykonania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:36, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kolo na luzie teoretycznie sie obraca. Powoli, delikatnie, ale sie obraca. Jezeli tak nie jest to jest wieksze tarcie na lancuchu, lozyskach, hamulcach, ale po wrzuceniu jakiegokolwiek biegu na sprzegle kolo momentalnie powinno zaczac sie obracac w takim stopniu, by nie bylo problemu go zatrzymac fizycznie bez uzycia hamulca. Zakladam ze nic nie ociera w kole.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:53, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
No jak siedze na nim ale jak stoi na kołach to po wrzuceniu 1 biegu lekko szarpnie i przygasa ale nie jest tak że jedzie i nieda śię zaczymać i to wkońcu dobrze że się kręci czy źle bo zgłupiałem jedni piszą że dobrze a inni że źle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PPrrzzeemmeekk
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 461
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:22, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Czytać nie umiesz ?Jak będzie można łatwo nogą zatrzymać koło to wszystko dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:31, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
pytanie świadczy o twoich zdolnościach czytania ze zrozumieniem. Jeśli napisali ,że koło się zatrzyma bez używania hamulca to jest dobrze a jeśli cie szarpie to źle i tyle.
A ja takie pytanie kiedyś jechałem i mi śrubka w sprzęgle się odkręciła przez co ostatecznie urwała się jedna płytka na koszu i teraz pytanie czy przez tą jedną będą kolejne się tak urywać? Albo inne konsekwencje i dlaczego kiedy wrzucam w 2 z 1 słychać wyraźnie że zgrzytają zębatki a na innych przełożeniach tak nie ma na sprzęgle do oporu zaciśniętym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:25, 10 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego Seru94 a czy simson ma pierwszy bieg zsynchronizowany? Przecież to logiczne że przy takim redukowaniu będzie słychać skrzynie przez zbyt wysokie obroty silnika dlatego pierwszy bieg powinno się wrzucać gdy prędkość i obroty dostatecznie zmaleją.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:21, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi jak wrzucam z 1 na 2.
Ostatnio zmieniony przez Seru94 dnia Pią 18:05, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gasto25
Nowicjusz
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:17, 11 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
A to zwracam honor.
A jak z łożyskami i całym automatem zmiany może warto zajrzeć i czas już na to, bo jeśli byłoby to sprzęgło to ch6yba na każdym by tak było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|