|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:45, 10 Mar 2009 Temat postu: Tarcza Tył wykonalne na oryginalnym kole ?? |
|
|
Więc gdy już zaopatrzam się w zacisk 6 tłoczkowy do przodu korci mnie tarcza z tyłu pomysły i kosztorys dawajcie proszę o plany rysunki schematy jak najbardziej koło 16 cali z simka.Tylko nie piszcie na ch** Ci to (sory za na chu..) albo no tak ale po co ja mam chyba bębnowe i też działa. nie o to mi chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:56, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Podstawowe pytanie... PO CO? Dla efektu wizualnego? Jesli tak to moim zdaniem zupelna strata czasu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:58, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Także ale bębny nie mają takiej skuteczności jak dobre tarcze to opisz jakim kosztem jak jesteś bo jesteś szpecem
Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Wto 23:11, 10 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 23:22, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kosztem... toczenie z 50 zł, materiały powiedzmy 50 zł no i tarcza + zacisk i do tego trzeba mieć trochę wyobraźni... a nie rysunki.
Jak chcesz coś takiego robić, to sam sobie wymyśl a nie liczysz na innych.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Wto 23:23, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Qwerty, przy prędkościach jakie osiąga simson tylny hamulec tarczowy może tylko wydłużyć drogę hamowania przez blokowanie koła.
Proponuje przenieść temat do "Tuning wizualny".
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:28, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Planuje 85/5/3 więc proszę się nie śmiać z moich prędkości
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:31, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Mozna? mozna xD byl juz taki temat na forum
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:32, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
qwerty, przy predkosci 120 km/h hamulec tarczowy z tylu "moze tylko wydluzyc droge hamowania" lub wprowadzic motor w poslizg niekontrolowany. Szczerze pomysl debilny, podobny do silnika z wsk125 do simsona.
Co jak co, ale pytasz sie o koszty czegos, czego nikt nie robi w Polsce, bo to jest az glupie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 23:32, 10 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Planujesz Ciekawe... I ile na tych planach chcesz osiągnąć ? 90km/h ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sibir92
Nowicjusz
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Paczków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:51, 13 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko da się zrobić
Juz pisalem w ktoryms z twoich postow. Jezeli nie masz nic sensownego do powiedzenia - wstrzymaj sie. // Antonio
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojciechu
Simson Fan
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczawno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:13, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
z tyłu niee lepiej z przodu dwie tarcze dac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przeemeek
Bywalec
Dołączył: 25 Sie 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Miękinia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:29, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
A masz jakieś bb4 w simku że jedna tarcza ci nie wystarcza ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Madoń
Śpiący na Forum
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 3536
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biała Podlaska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:14, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
co wy chcecie??? chyba jego sprawa czy che mieć tarcze czy hamować nogą a was zapytał tylko jak a nie o opinie na ten temat. A co do wydłużenia drogi hamowania to bębnem też można koło zblokować więc efekt ten sam - jeśli wy znacie tylko dwa położenia dźwigni hamulca to wasz problem, ale ja wam powiem ze można regulować siłę hamowania, jak by się nie dało to równie dobrze można było by hamować wkładając patyk w szprychy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 18:55, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Hamujac hamulcem jakimkolwiek nigdy kolo nie stanie natychmiast. Zawsze beda jakies milisekundy poslizgu, zanim hamulec zachwyci. Poza tym jezeli nie wiesz, ze hamujac patykiem w szprychy, kolo nie zatrzymuje sie, tylko staje chwilowo, odbija sie w druga strone i tak co chwile pulsuje, wiec taki efekt hamowania nie moze miec miejsca, bo pojazd zacznie sie odbijac od ziemi zamiast hamowac. Tymbardziej ze pogniesz felge i szprychy, ale to juz szczegol jest, nie mowiac o przypadkowej zmianie polozenia kierujacego wzgledem pojazdu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kostek
Stały bywalec
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1198
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z nieba ? Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:13, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki ogierek093 chociaż 1 mnie broni a co myślicie o zmianie piasty bo w zmontowanie tego na org zwątpiłem ;/ ? na jaką może wiecie? ile jest szprych w kole?
Ostatnio zmieniony przez Kostek dnia Nie 19:16, 15 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|