|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:06, 18 Paź 2011 Temat postu: Ukręciło kiedyś komuś wał ? |
|
|
Siema mam pytanie chciałem założyć do simka cylinder 70 i sie pytam was czy nie ukręciło wam kiedyś wału czy nie było jakiś problemów. I czy nie musieliście kupywać nowego gaźnika ?
Z góry dzięki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kornel9797
Nowicjusz
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik
|
Wysłany: Wto 18:54, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:00, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki a przy 60 ccm to jak to jest ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:02, 18 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Motokaskaderze opcja szukaj nie gryzie!
Do cylindra 70cc nie zostawia się wału z 50cc z kilku względów:
wał do 70cc jest inaczej wyważony
od 50cc pochodzi krótko, przy większej masie tłoka, większych obciążeniach, najpierw pójdą łożyska a potem pewnie korbowód szlag trafi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Śro 7:57, 19 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a do 60 nie musisz zmieniać wału, ale jak twój ma luzy to i tak nic z niego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:29, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
kornel9797 napisał: | Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam. |
Jak Ciebie słucham to źle mi się robi.
Po ki uj Amal 21 do tego ? po co spawak ? jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, bo wprowadzisz założyciela tematu w błąd.
Mi wał od 50 ccm (nowy) na cylu 70 pochodził dwa lata (jakieś 5-6 tys km)
później łożyska miały takie luzy, że nie szło go odpalić (zapłon platynowy).
Jeśli chcesz długo pojeździć to załóż od razu wał od S70. Chyba, że zrezygnowałeś z siedemdziesiątki tylko wolisz 60 (58 ccm) to wału nie zmieniaj.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:55, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Marian napisał: | kornel9797 napisał: | Oryginalny wał pochodzi na cylindrze 70 ale prędzej czy później puści i jeżeli masz wał oryginalny używany z luzami to nie ma sensu zakładać cylka 70 gdyż wał nie wytrzyma.
Gaźnik zależy jaki masz teraz. Ale powinieneś założyć Amala 21.
Dodatkowo przy zmianie cylindra na 70 powinno się zmienić tłumik na spawaka.
Pozdrawiam. |
Jak Ciebie słucham to źle mi się robi.
Po ki uj Amal 21 do tego ? po co spawak ? jak się nie znasz to się nie wypowiadaj, bo wprowadzisz założyciela tematu w błąd.
Mi wał od 50 ccm (nowy) na cylu 70 pochodził dwa lata (jakieś 5-6 tys km)
później łożyska miały takie luzy, że nie szło go odpalić (zapłon platynowy).
Jeśli chcesz długo pojeździć to załóż od razu wał od S70. Chyba, że zrezygnowałeś z siedemdziesiątki tylko wolisz 60 (58 ccm) to wału nie zmieniaj. |
Nie radzę zakladac walu od 50 do 70ccm. Powod- wal jest inaczej wywazony, predzej czy pozniej skonczy sie to zle dla calego zestawu, moze np rozleciec sie lozysko igielkowe i zrobic sieczke.
Dlaczego lozyska walu sie rozlatuja szybko? Pomijajac ich jakosc, jesli wal jest zle zdystansowany, zawsze beda luzy. Najwazniejszy odrzutnik oleju i odpowiednie podkladki pod nim, wtedy lozyska wytrzymaja 20-30 tys na org. zestawie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|