|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:19, 06 Kwi 2009 Temat postu: Wymiana Tłoka i Pierścieni. |
|
|
Chłopaki.. mam taki problem. Otóż gdy simson się zagrzeje strasznie dzwonią pierścienie (przy wysokich obrotach) i szarpie motorem, nie chce wkręcić się na wyższe obroty. Następnie mam baaardzo dużego muła. Szlif był robiony rok temu czyli jeden sezon tylko. Cylek to 60/4 robiony z 50ccm. Chciałbym wymienić tłok i pierścienie bez szlifu cylindra ale chciałbym zapytać co Wy o tym sądzicie. Chłopaki radźcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 14:52, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jeśli nie ma progu to w ostateczności możesz spróbować założyć. ale skąd wiesz ze to pierścienie a nie łożysko igiełkowe ?? często to ono wydaje taki dźwięk.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:56, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
łożysko jest nowe, sworzeń nowy... rozbierałem silnik aby wymienić wał i łożyska.. Przed wymianą też tak szarpało ale myślałem że to wina łożysk, a progu nie ma.
Ostatnio zmieniony przez Mikuś dnia Wto 14:57, 07 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:17, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
To nie dzwoni ani lozysko ani pierscienie, tylko podkladki dystansowe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:33, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jakie podkładki dysktansowe ?? i przez to motorem mi szarpie przy wyższych obrotach i ma muła pod górkę ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:45, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ty szukasz przyczyny szarpania w pierscieniach, lozysku? Przeciez tam sa takie sily ze predzej sie to rozpadnie niz zacznie szarpac.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:54, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no to jakie podkładki dystansowe pierniczą sprawę ?? a to że ma muła pod górkę jak się zagrzeje to też wina podkładek ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 16:35, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Podkładki na sworzniu tłoka, a szarpanie:
- regulacja zapłonu
- wymiana świecy
- regulacja gaźnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:06, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
szarpie i dzwoni jak się zagrzeje.. no i wtedy słabnie. Sprawdzałem czy tłok puchnie tak jak mi Antonio na gg radził i nie puchnie. Kurde nie wiem co to jest... moim zdaniem pierścienie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:19, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a ja mysle ze jak ma mula itp po rozgrzaniu a to nie tlok to zaplon , konkretniej cos pod wplywem ciepla gorzej dziala ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:23, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może cylinder przegrzany?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:29, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
w ty roku jeszcze fest po pi***** nie dostał, za to w tamtym tak.. Myślałem że to przez łożyska tak szarpie więc wymieniłem bo już przyszedł na nie czas. ale przy szarpaniu było słychać pierścienie. Jak nie szarpało to pierścieni nie było słychać ale z biegiem km coraz bardziej szarpało i słychać było pierścienie. Teraz szarpie, słychać pierścienie i ma muła. Wszystko po rozgrzaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|