Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

uszkodzony gwint w cylindrze -wydech
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zybel22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:14, 11 Lip 2007    Temat postu: uszkodzony gwint w cylindrze -wydech

Posiadam oryginalny cylinder s51 i mam gwint zerwany, chce zrobic szlif ale zanim co to musze poprawić gwint znacie moze jakies metody???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:18, 11 Lip 2007    Temat postu:

mozna kupic redukcje cylindra w sklepie motoryzacyjnym, kosztuje pare zlotych a dlugo wytrzyma
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zybel22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:25, 11 Lip 2007    Temat postu:

nie za bardzo wiem o czy mówisz--

a co myślisz o spawie mam gościa co spawa takie rzeczy tylko jak gwint poprawić mam nadzieje ze jest to gwint metrzyczny i znormalizowany skok.Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Romek
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:27, 11 Lip 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
mowie o tym.
Ale pomysl, pospawasz a jak bedziesz potem chcial sciagnac kolanko to co?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zybel22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:29, 11 Lip 2007    Temat postu:

mam na myśli obspawac gwint i zrobic nowy rozumiesz żadnego łączenia na stałe , tylko boje sie o tuleje cylindra podczas spawu zeby temperatura nie zrobiła wrogiej roboty w sumie jest przed szlifem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mikuś
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:46, 11 Lip 2007    Temat postu:

najprosciej bezie obejme dorobic:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:56, 11 Lip 2007    Temat postu:

ok naspawasz na wiezch a czym to pusniej równo na idealne koło wyszlifujesz zeby nagwintowac ??
ja mam taka redukcje jak romek pokazał , mozna ja na klej tylko do wysokiej temperaturu specjalny mocny klej , pozatym mam przewiercone na wylot i skrecone na srube.

mozna tez kupic gwint aluminiowy , ucinasz stary , i przyspawujesz nowy
:look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Śro 16:27, 11 Lip 2007    Temat postu:

kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zybel22
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:53, 11 Lip 2007    Temat postu:

Wiecie co ja wiem ale jak to bedzie wygladało tj S51 i bedzie widac a moim celem jest zrobinie tego motorku na igłe>Happy) jak gośc mi to zrobi wyśle wam zdjecia ocenicie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:27, 11 Lip 2007    Temat postu:

Michal91a napisał:
kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy


tez miałem cos takiego tylko ze lepsze ;D
bo do tej orginalnej nakretki miałem przyspawane bo bokach dwie nakretki małe , a prze nie i przec cylinder puszczone dwa gwozdzie długioe i nagwintowane na koncach , i sie to zkrecało i mocno trzymało, ale to juz mneij estetycznei wyglada
:look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KnightRider
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Wrocław
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 11 Lip 2007    Temat postu:

*Paweł* napisał:
Michal91a napisał:
kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy


tez miałem cos takiego tylko ze lepsze ;D
bo do tej orginalnej nakretki miałem przyspawane bo bokach dwie nakretki małe , a prze nie i przec cylinder puszczone dwa gwozdzie długioe i nagwintowane na koncach , i sie to zkrecało i mocno trzymało, ale to juz mneij estetycznei wyglada
:look


Własnie mialem to opisac na forum, tylko ze ja uzylem szpilek M6 a nie gwoździ :)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:38, 11 Lip 2007    Temat postu:

gwoscie były łądne i na koncu miały łepki , które trzymały ich na zebarkach , było na koncu odpowiedfnio podgiete i nagwintowane :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Śro 23:03, 11 Lip 2007    Temat postu:

kumpel pręta gwintowanego tam dał, w S-kach to zdeka lipnie wygląda ale w SR-kach to nic nie widać
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bzyqs
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: jaroslaw

PostWysłany: Śro 23:53, 11 Lip 2007    Temat postu: ;

fajne sposoby a ja znam jeszcze jeden mysle ze latwy polega na nagwintowaniu mniejszego gwintu i jezeli ktos ma taka mozliwosc to zamowienie mniejszej nakretki :P
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pią 20:53, 13 Lip 2007    Temat postu:

Dobrze że ratujesz ddr.jak dasz do dobrego szlifierza kiedyś,to taki gwint zrobi i bedzie jak nowy.Niestety koszt to ok.40zl,ale warto.Co do tej pory tzn.do czasu szlifu,fajne sposoby,kiedys zrobolem cos takiego,do tej pory trzyma.Otórz-do nakretki przyspawane były nakretki m8 naprzeciw siebie(nakretka była kupiona metalowa)nastepnie przeciągalem sruby aby zobaczyc na ktorym zeberku przewiercic otwory(to nalezy dobrze wymierzyc aby bylo ok.)wierciło sie otwory np m8 w żeberku chyba przedostatnim.Wygiecie srub aby był chaczyk wchaczało sie w zeberko przepuszczalo tą srubę m6 przez otwór uszka w nakretce i podkladka nakretka ktora dociagala wszystko.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin