|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:14, 11 Lip 2007 Temat postu: uszkodzony gwint w cylindrze -wydech |
|
|
Posiadam oryginalny cylinder s51 i mam gwint zerwany, chce zrobic szlif ale zanim co to musze poprawić gwint znacie moze jakies metody???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:18, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mozna kupic redukcje cylindra w sklepie motoryzacyjnym, kosztuje pare zlotych a dlugo wytrzyma
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:25, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
nie za bardzo wiem o czy mówisz--
a co myślisz o spawie mam gościa co spawa takie rzeczy tylko jak gwint poprawić mam nadzieje ze jest to gwint metrzyczny i znormalizowany skok.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:27, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
mowie o tym.
Ale pomysl, pospawasz a jak bedziesz potem chcial sciagnac kolanko to co?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:29, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
mam na myśli obspawac gwint i zrobic nowy rozumiesz żadnego łączenia na stałe , tylko boje sie o tuleje cylindra podczas spawu zeby temperatura nie zrobiła wrogiej roboty w sumie jest przed szlifem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mikuś
Stały bywalec
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 1139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:46, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
najprosciej bezie obejme dorobic:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:56, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ok naspawasz na wiezch a czym to pusniej równo na idealne koło wyszlifujesz zeby nagwintowac ??
ja mam taka redukcje jak romek pokazał , mozna ja na klej tylko do wysokiej temperaturu specjalny mocny klej , pozatym mam przewiercone na wylot i skrecone na srube.
mozna tez kupic gwint aluminiowy , ucinasz stary , i przyspawujesz nowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Śro 16:27, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zybel22
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:53, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Wiecie co ja wiem ale jak to bedzie wygladało tj S51 i bedzie widac a moim celem jest zrobinie tego motorku na igłe>) jak gośc mi to zrobi wyśle wam zdjecia ocenicie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:27, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Michal91a napisał: | kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy |
tez miałem cos takiego tylko ze lepsze ;D
bo do tej orginalnej nakretki miałem przyspawane bo bokach dwie nakretki małe , a prze nie i przec cylinder puszczone dwa gwozdzie długioe i nagwintowane na koncach , i sie to zkrecało i mocno trzymało, ale to juz mneij estetycznei wyglada
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:08, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
*Paweł* napisał: | Michal91a napisał: | kumpel zrobił coś takiego ze przy nakretce od kolanka z płaskowników zrobil sobie cos takiego [link widoczny dla zalogowanych]
to poprostu chwyta za nakrętke i ciągnie do cylindra, od tego puścil dwie śróby na przeszczał przez cylinder zakręcil z drugiej strony i na tym sie sprawa kończy |
tez miałem cos takiego tylko ze lepsze ;D
bo do tej orginalnej nakretki miałem przyspawane bo bokach dwie nakretki małe , a prze nie i przec cylinder puszczone dwa gwozdzie długioe i nagwintowane na koncach , i sie to zkrecało i mocno trzymało, ale to juz mneij estetycznei wyglada
:look |
Własnie mialem to opisac na forum, tylko ze ja uzylem szpilek M6 a nie gwoździ :)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:38, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
gwoscie były łądne i na koncu miały łepki , które trzymały ich na zebarkach , było na koncu odpowiedfnio podgiete i nagwintowane
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Śro 23:03, 11 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
kumpel pręta gwintowanego tam dał, w S-kach to zdeka lipnie wygląda ale w SR-kach to nic nie widać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Śro 23:53, 11 Lip 2007 Temat postu: ; |
|
|
fajne sposoby a ja znam jeszcze jeden mysle ze latwy polega na nagwintowaniu mniejszego gwintu i jezeli ktos ma taka mozliwosc to zamowienie mniejszej nakretki :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Pią 20:53, 13 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Dobrze że ratujesz ddr.jak dasz do dobrego szlifierza kiedyś,to taki gwint zrobi i bedzie jak nowy.Niestety koszt to ok.40zl,ale warto.Co do tej pory tzn.do czasu szlifu,fajne sposoby,kiedys zrobolem cos takiego,do tej pory trzyma.Otórz-do nakretki przyspawane były nakretki m8 naprzeciw siebie(nakretka była kupiona metalowa)nastepnie przeciągalem sruby aby zobaczyc na ktorym zeberku przewiercic otwory(to nalezy dobrze wymierzyc aby bylo ok.)wierciło sie otwory np m8 w żeberku chyba przedostatnim.Wygiecie srub aby był chaczyk wchaczało sie w zeberko przepuszczalo tą srubę m6 przez otwór uszka w nakretce i podkladka nakretka ktora dociagala wszystko.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|